2008年11月3日星期一

早晨! 麥當當!

今朝一早落雨,於是冇搭巴士,走左去坐陪住我長大既港鐵,順便半路可以去麥當當買早餐。

一入到去,好彩今日唔算太多人,心諗應該等5分鐘就到我...睇住隔離條隊果位濃妝既嬌俏OL明明遲我幾個身位,點解咁快變左係我前面架呢?卒之成10分鐘我先埋到COUNTER。

我叫左一個新出既魚手指早餐加一杯凍啡。Serve 我果位男仔勁好笑容,但手腳真係好慢,而且好明顯係一個新手,做野d程序錯哂,suppose 佢要先預備一個冰杯比斟咖啡既同事幫佢,跟住佢就攞個早餐同薯餅,然後補返d沙律醬呀、糖漿呀、鹽呀咁。

戴眼鏡既佢好明顯乸手唔成勢,到佢斟好杯咖啡擺左上枱,諗住冚返好個蓋既時候,我諗起維多C果個廣告: 沙! 倒瀉哂。好...倒瀉左都算...佢冇理到成枱都係,仲向緊出面(即係我個方向)滴既咖啡,自己掛住再斟過一杯,隔離果個同事見狀即刻問我有冇彈親呀,快D攞紙巾索住先...

到佢斟好第二杯咖啡啦,奇景又出現...佢將杯凍啡入左個袋,跟手打橫瞓低咁放係個早餐上面! 無錯,你冇睇錯! 佢真係對佢地自家麥當當出品既杯信心十足! 竟然打橫杯野黎放...

返到公司我真係忍唔住打左電話去麥當當總公司投訴。我唔係投訴果位男仔,我深信佢都係無辜既...我投訴果間分店既經理,點解未TRAIN UP 既人都可以將佢放係繁忙時間既前線! 對於餐飲服務業,仲要係咁大集團,竟然都可以有咁差既MANAGEMENT...

睇黎我都要留意返自己D JUNIOR,平時對D客究竟有冇COMMON SENSE...

沒有留言: