2008年12月11日星期四

中大醫科生跳樓亡 會考7優 拔尖入學

【明報專訊】一名會考考獲7科A,被「拔尖」入讀中文大學醫學院、現年20歲的3年級女生,前晚於天水圍 天耀邨耀泰樓24樓梯間留下遺書後,跨過欄河躍下輕生,惟一直無人發現,至深夜時分一名男住客行經梯間時發現遺書後到警署報案。警方接報派員返回耀泰樓搜索,發現女生倒卧一樓平台,已明顯死亡。警方調查後,相信她因學業及金錢問題困擾尋死,事件無可疑。

我都唔明點解佢要死, 20歲女後生遙遙, 讀唔到醫可以讀過第二科0者, 資質又唔係有問題喎, 其實D人自殺前可唔可以停一停, 諗一諗。 20歲人, 閒閒地仲可以有30年既人生, 一半都未行完就話去死, 人生仲有好多野未試過0者, 我就唔會咁笨咁早走去死, 人一出世都係"本來無一物"架啦, 錢銀既野, 真係比條命重要? 尊嚴真係比條命重要? 唔衰得所以要去死?

後生仔女...洗唔洗去死咁浮誇呀?

沒有留言: