2008年10月28日星期二

壓力瘡

前幾日同班舊同事食飯,其中一位當年FRESH GRAD 入黎我地公司,可能返工既生活同佢以前係U既生活太唔一樣 (我諗十個有十個大學生都係唔願起身又走下堂呀~跟住三更半夜先訓~),再加上一生人第一次比上司捽,返左工唔夠一個月就爆哂暗瘡,我地戲謔為 "壓力瘡"。講下講下,另一個舊同事都話,轉左工之後都係佢俊俏既臉上(佢自稱)生左2粒壓力瘡,仲話好驚佢女友唔要佢云云~

講開我地呢行,可能講你都唔信。 你咪以為D會計師個個西裝骨骨外表斯文咁,其實好多大既會計師行既OFFICE 入面 (當然唔會係見客果一層/果一個AREA),好多時都粗口橫飛,曾經有位舊同事同我講,原來佢而家每個星期五都要同老頂開會,然後例牌比人用粗口問候一番。咁既CULTURE,都真係幾唔可取。

到我而家要管理一個小組,我都十分唔贊成要去咁激黎對D同事。我承認自己都有心情唔好比面色人睇既時候,但就真係甚少用好重既語氣黎話同事,我覺得佢做唔掂D野,係我安排得唔好,OR我冇教過佢所以佢做唔到,除非係一D好嚴重既CARELESS MISTAKE,否則我都好少話佢地。我覺得大家都大學生,點都有少少羞恥之心掛,見到自己做既野次次比人改到七彩,正常既人都會自己檢討下,希望改善下。

係...我個人係比較樂觀少少...相信佢地會改... 雖然我已經幫佢地改左好多次... 呀邊個邊個: 係The directors HAVE 呀,唔係 the directors HAS 呀...

沒有留言: